Over Ons

Het bedrijf is opgericht in 2013. Onze kracht is dat wij 24/7 bereikbaar zijn voor zowel de opdrachtgevers als werknemers. Ook vinden wij het belangrijk om nauw contact te houden met de klant en met het personeel, zodat we problemen op kunnen lossen voordat zij daadwerkelijk aanwezig zijn.Ons streven is, nadat we een opdrachtgever kennis hebben laten maken met onze diensten, een langdurige en efficiënte samenwerking waarbij we de opdrachtgever zoveel mogelijk ’ontzorgen’. Hierdoor kunnen zij zich zoveel mogelijk met hun business bezighouden.

 

Even voorstellen

”Michel Vloo”
Na een lange voorbereiding ben ik in juli 2013 van start gegaan met Good-Jobs uitzendbureau aan het Dwarsdiep in Nieuw Buinen. Zelf jaren lang in de wegenbouw te hebben gewerkt, waar ik ook mede verantwoordelijk was voor het aantrekken van personeel, wist ik wat werkgevers verlangen van een uitzendbureau. Daar heb ik veel van geleerd en vooral hoe het niet moet. Maar met Good-Jobs willen we laten zien hoe het wel moet!
Good-Jobs bleef groeien met de komst van Erik Bos en hebben we besloten om in oktober 2019 te gaan verhuizen naar Hoogveen 7 te Stadskanaal. En in januari hebben we ons team mogen uitbreiden met Robert Oosting.
Vakkundig, doelgericht, terzake en flexibel zijn de pijlers van ons uitzendbureau. Wij beloven geen gouden bergen, maar doen wat we beloven. Daarnaast zijn we laagdrempelig en iedereen kan hier binnenlopen zolang het werk gerelateerd is.

”Erik Bos”
Sinds begin 2017 ben ik werkzaam bij Good Jobs Uitzendbureau. Ons motto is dat we onze mensen behandelen zoals we zelf ook behandelt willen worden en dat sprak mij enorm aan. Met onze no-nonsense mentaliteit doen we ons uiterste best voor onze klanten de juiste mensen te vinden. Gezien mijn achtergrond als vertegenwoordiger en als zelfstandig ondernemer weet ik wat werknemers en werkgevers willen. De ongedwongen sfeer waarop wij met onze mensen en onze klanten omgaan wordt als zeer prettig ervaren. Bij Good Jobs is het echt werken met plezier!

”Robert Oosting”
Na ruim 5 jaar te hebben gewerkt in de detailhandel als bedrijfsleider werd het tijd voor een nieuwe uitdaging.
Sinds januari 2020 heb ik de overstap gemaakt naar de uitzendbranche. Ik zocht een functie waarin ik mijn sociale vaardigheden kan gebruiken en mezelf verder kan ontwikkelen op zakelijk vlak. We werken bij Good-Jobs in een klein team en dat zorgt ervoor dat we de lijntjes kort houden. De samenwerking verloopt goed en er hangt een prima sfeer. Wij vinden het belangrijk als team dat er een goed contact is met onze medewerkers en vervolgens ook goed het contact te onderhouden. Waar ik zelf enthousiast van word, is dat wij samen met een kandidaat alles fases van het vinden van werk intensief doorlopen. In mijn werk zit veel variatie ik houd me niet alleen bezig met het vinden van nieuwe vakmensen maar ook met het binden van onze bestaande werknemers. ”Samen sterk in Werk”